Östersunds Assistansförmedling grundades 2001 av Nils-Åke Nilsson som själv är förälder till ett funktionshindrat barn. I januari 2015 tog Birgitta Lainio över verksamheten som då hade jobbat som personalansvarig inom företaget sedan 2013.
På kontoret arbetar även Jessica Jonsson, hon började på företaget 2008 och har stor erfarenhet av branschen. Vi anlitar Contrado och Linda kommer regelbundet för viss löpande bokföring och redovisning till kunder. Nyligen började även Fanny L. Ehrenholm att jobba hos oss. Hon är utbildad ekonom och har tidigare jobbat som personlig assistent.
Vi är ett litet företag och vår ambition är att förbli litet där vi kan hålla en nära och personlig relation med alla våra brukare, anhöriga och anställda.
Du tar kontakt med oss och beskriver med några rader vad du önskar att få hjälp med i formuläret intill. Att få en uppfattning om dina behov underlättar när vi återkopplar till dig.
När vi har tagit emot din förfrågan kommer vi att återkoppla till dig så snart som möjligt för att boka ett möte.
Efter överenskommelse träffas vi för att lära känna varandra och att vi ska förstå behoven ännu bättre för att därefter lägga en skräddarsydd plan.
Kontakta oss för att få reda på mer om vår assistans